Home skit home

Jaa idag är det verkligen ingen bra dag, sitter hemma efter att ha sovit alldeles för länge och jag gillar inte sådana här segis dagar, har inget att göra väntar just nu på att kycklingen ska tina, sen måste jag ut och hämta min mat i kungälv och det ser jag heller inte framemot, har ingen ork till någonting just nu, vill bara ligga och dega och inte själv, gillar inte att vara själva just nu.. känns inte bra alls..men ibland kanske man måste som sagt

Får se om jag hinner till emelie annars får vi ta vår glögg kväll någon annan dag, dåligt samvete för att jag inte vart på jobbet idag heller, haha sjukligt mig men då har man iaf något att göra om dagarna, gillar inte att bara sitta och vänta på att klockan ska gå..

Hoppas er dag varit bra..nu ska jag fortsätta tvätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0