Im everything you want me to be

Fytusan vilken huvudvärk som sitter inne i mitt huvud och spränger som små tickande bomber, man mår som man förtjänar helt enkelt..igår var en ren spontan kväll, trevligt huvuddelen av kvällen var det, några arbetskamrater, några glas vin, lite chip, godis och musik och ja då är kvällen fulländad i all dess ära..

Och det är fruktansvärt kallt ute, ligger till och med lite snö här och där smälter för engångsskull inte bort, men då ska det istället bli så kallt så man inte kan gå utanför dörren utan att frysa ihjäl, ja det är Göteborg helt enkelt kan inte sammanfatta det bättre än så..

Åker ju även hem imorgon till Norrland, nu längtar jag faktiskt har sån där myskänsla över att komma tillbaka, träffa alla och bara njuta av den kära vintern och min kära familj, ja aldrig har någon som min kära mamma varit så glad över att träffa mig, hon är nog i ren extas tror jag..
Men jag får skatta mig lycklig som har någon som saknar en så mycket som så gärna vill ha mitt sällskap ja, jag får se till att göra min vistelse hemma minnesvärd helt enkelt=)

Nu tänkte jag göra mig i ordning, åka ut till Kungälv, blir bio ikväll sen bara söndags mys för att sedan ta det kära flyget imorgon :) Men jag hoppas ni alla får en riktigt mysig söndag och ta vara på den, för det kommer en ny arbetsvecka imorgon, tre dagars jobb och jag har lyxen att få arbeta hemifrån, se på fanken :)

Ses

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

love you gummsan;)ses i morgon..kraam mammsi

2009-12-20 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0