Jag är en matt människa

Skulle egentligen stannat hemma idag men vaknade av ett samtal från en kund kring 9 tiden, så var bara att ta på kläderna och ta sig ner till jobbet ändå, ska försöka ringa läkaren idag också så jag får tag på honom, ska kolla mina blodvärden och så om det är så att jag har brist på någonting, för känner mig helmatt, brukar vara pigg och glad om dagarna men det är som att orken vara helt plötsligt tagit slut för mig, har aldrig känt så här tidigare..
Inte bra inte..

Hur som helst så sitter jag här nu, väntar på att Niklas ska prata med mig och pratar lite med kunder emellanåt..
Blir nog att laga någon god mat ikväll också tror jag, och bara deg det kan behövas koppla bort lite saker och så för en stund..

Snart helg, Lelle har inflyttningsfest..hur kul som helst och klart jag ska dit då:) Det blir perfekt, tror det kan bli en riktigt bra helg bara jag blir bättre såklart annars kommer jag ju tuppa av..

Hur är eran vecka då?

Vi hörs och syns

Kommentarer
Postat av: Anonym

min vecka har vart ut med mira..duscha.äta handla tvätta.sen arb efm..sen sova.och så upp igen..dagarna rullar på.=)

2009-12-03 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0