Juldagen

Nu sitter jag här nere i köket och kikar runt lite:)

Julafton var en lyckad dag, massa god mat och bra klappar verkligen, saker man behöver och som man oftast inte själv går och köper så jag är mycket nöjd.. Sen var jag dock lite trött under kvällen men med nåra vilopauser då och då så löste det sig ..

Idag är det då juldagen, Jossan fyller ju år idag med, congrats hoppas du får en riktigt lyckad dag och kväll såklart

Det händer som sagt rätt mycket idag har jag kommit på, nu om typ en timme ska vi samlas nere i sporthallen för någon såkallad "hemvändarmatch" mot dagens damlag då, är varje år varje juldag så får se vilka som kommer att befinna sig i mitt lag då.. Det är alltså handboll jag pratar om ..
Kanske blir lite m9 nu ändå, vore kul :D

Sedan bär det av hemåt och duscha och allt vad det innebär, käka middag hos min farmor och farfar sedan bege sig ut mot mina vänner som då befinner sig hos Lina tror jag, preparty där då..Sedan blir det troligast upp till Harrys som troligast alla andra också ska, brukar aldrig tycka det är särskilt roande där uppe men vi får se I´ll give it a shot again:P

Nu ska jag fixa och trixa här lite innan jag beger mig..

Vi ses och hörs, hoppas er juldag blir riktigt bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0