Långa dagar

Dagarna är långa men går väldigt fort så hann inte alls skriva någonting igår, var fullrulle hela tiden, nu har jag RAST iaf (för er som säger att jag sitter på arbetstid) Nehepp jag tar faktiskt rasterna till godo..
Igår var det jobb på dagen, sen drog jag mig till läkaren, haha var där för att kolla varför jag är så otroligt trött och inte orkar någonting så somnade jag i väntrummet, det säger ju allt ellerhur?
Gjorde iallafall massa testerna och läkarna snodde massa blod av mig, så nu nästa vecka på Tisdag så ringer hon mig så får jag se vad det är som spökar hos mig..

Igår blev det iaf Tacos och film, myspys verkligen.. och imorse fy tusan vad jag höll på att frysa ihjäl, sjutton vad kallt det var..är nog fortfarande isande kallt, det är nog till och med varmare i norrland just nu än vad det är här, jag trodde jag skulle frysa ihjäl verkligen..

Nu ska jag fortsätta jobba, för nu är rasten slut, blir nog en del ljudfiler nu fram tills lunch sen blir det att skicka iväg sisådär 50 kuvert..:)
Vi hörs och ses

Kommentarer
Postat av: Anonym

-19 hemma..ska o arb kväll..i gällivare är det nog -30..:/brrrr..kram mamma

2009-12-17 @ 11:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0