Lose control

Sitter hemma just nu och filosoferar lite kring saker och ting, vissa saker är klarare än andra men jag har alltid tagit mig igenom situationer som känts helt omöjliga, men som sagt detta kommer att lösa sig hur bra som helst förhoppningsvis det är bara jag som måste ta tag i mig själv nu..Skärpning Emma..

Timbaland feat OneRepublic - Marchin On .. Lyssna på den
Timbaland feat The fray & Esthero - Undertow ..

Två riktigt bra låtar

Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu, vad finns det att göra en söndags eftermiddag?! Ingen är ju hemma heller så hmmpf, ja ni vad ska man ta sig till..
Önskar klockan var typ 22 då hade jag kunnat gått och lägga mig och sova för att invänta måndagen, nu vill jag bara att veckan springer iväg så jag kommer hem till Norrland, ser inte framemot denna vecka alls, jobb och träningar och annat att ta tag i men så är livet, bara att göra det..

Nu ska jag inte sitta här och bara vara, vi hörs och ses..

 

Vi löser detta .. det blir bra tror jag, det krävs lite vilja bara och den har jag:)


Kommentarer
Postat av: you know

vackert hår =D

2009-12-14 @ 14:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0