Merry Christmas

Nu är det jul igen och här sitter jag helt utan julkänsla är inte det lite typiskt? Men den kanske kommer lite senare när vi kommer hem till farmor och farfar för massa god mat och trevligt sällskap, jag får ju alltid hålla tummarna på att det blir så..Hur som så är det iallafall en vit jul jag firar som alltid, hoppas ni där ner över också fått behålla er snö, för det är faktiskt den där lilla extra mysfaktorn kring jul..

Har just duschat och nu snart är det till att göra sig i ordning, det tar ju som sagt lite tid när man heter Emma, men vad gör det? har ju all tid i världen känns det som och sen i slutändan så står jag ändå och jäktar på som bara den..
Men det löser sig alltid, jag är verkligen en tidsoptimist på både gott och ont tror jag..

Vad gör ni såhär vid lunch tid då? Någon som hittat på något kul redan ? Vill ni veta en annan knasig grej jag är ju en person som bara älskar att sova men vet ni jag har faktiskt börjat vakna helt av mig själv kring 8-9 på morgonen och är helpigg hade kunnat köra ett intervall pass så pigg är jag, är inte det lite bakvänt när det gäller mig? Jag är otroligt förvånad över mig själv...

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, ha en riktigt bra dag återkommer ikväll ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0