Never say never

Sitter och gör massa orderbekräftelser just nu, är just klar med alla ljudfiler och ordrar på telefonin nu är det kassasystemen som gäller..

Hittade en riktigt bra låt med The Fray



En dålig grej fick jag veta idag, har fått urinvägsinfektion återigen..Tusan också att det ska drabba mig hela tiden men men bara att bita ihop och återigen äta en pencillin kur, wei vad kul va..

Är otroligt trött idag igen, vad är det med mig ?! :(

Måndagen har däremot gått väldigt snabbt och skönt är väl det kan jag säga.. gillar inte måndagar så fort mån-tis har gått så går veckan jätte fort och på måndag åker jag till Norrland, ska bli kul och träffa alla igen, massa vintermys hemma inte helt fel det..

Nu ska jag fortsätta med alla ordrar så allt hinner bli klart innan jag beger mig hem för dagen:)

Kommentarer
Postat av: Julia

Aj löv jo.

2009-12-14 @ 21:41:26
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0