Ont..

Gick till jobbet trots allt dålig ide Emma, sitter här med världens värk i ryggen kom hit för typ en timme sen och funderar redan på att gå hem, klarar inte att vara här och ha såhär ont:( Sträckte ryggen eller nåt igår på träningen och idag höll jag inte på att ta mig upp ur sängen, så funderar på att ta mig hemåt, göra lite jobb därifrån istället någonstans jag åtminstone kan ligga ner med ryggen istället för att sitta..

Detta funkar inte helt enkelt, jag brukar inte gå hem brukar ändå kämpa mig igenom dagarna, får sånt dåligt samvete men idag är en sån dag där jag helt enkelt känner att det här inte kommer att fungera för mig, har alldeles för ont för att stanna :( I dont like it at all..

Så hur är er onsdag då? Hoppas den är bättre än min, nu sitter jag här och bara klagar men idag är en klagodag för mig, hoppas ni har överseende med detta..

Nu kilar jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0