Stressiga två dagar

Har inte hunnit skriva riktigt så mkt på senaste, men iallafall har haft två riktigt stressiga dagar, igår och idag och det är hur mkt som helst att göra, tänkte iaf försöka lägga upp alla ordrar idag iaf så är det gjort..
Får jobba hemifrån sen mån-tis med att lyssna ljudfiler och ta med mig lite ordrar och sånt för Oskar så det också blir klart:)

Så nu sitter jag här och lyssnar på ljudfiler, bör inte skriva min rast är egentligen om en kvart man tog ingen tidigare rast så jag tog mig den förmånen idag när jag ändå bara sitter här och lyssnar..

Väntar på massa fakturor så jag kan fixa klart att som ligger på skrivbordet, för det är en hel del högar..

Denna helgen tror jag blir bra, förhoppningsvis då :)

Nu ska jag kila, vi får höras senare:)

Me on work :)


Kommentarer
Postat av: you know who

got dammm sexy :D

saken som går ut från headsetet ser ut som en krabbklo ^^

2009-12-18 @ 18:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0