Svar på tal

Nu är jag här igen men av en annan anledning tänkte svara på min kära kommentar, så snäll som jag är:)

Jag förstår att jag är lite knepig ibland och skriver i gåtor, eller rättare sagt skriver så enbart jag förstår, finns väl en mening med det med, man hoppas att personen ska förstå utan att man ska behöva låta gnällig till personen i fråga och oftast när jag skriver sånt så förmedlas det alltid till rätt person ändå..
Förstår om det är jobbigt och sådär, behöver ibland skriva av mig och vara arg sådär som alla är ibland men jag ska försöka bättra mig kanske skriva mer utförligt eller utelämna det helt här..

Vad tycker du/ni?! Det är ju ändå ni som läser bloggen och följer med mig i min knasiga vardag hela tiden ..finns det något annat du/ni vill att jag lägger till här ibland då och då? Jag skriver oftast saker som bara ploppar upp i huvudet för tillfället eller om något speciellt hänt, men ibland kanske man vill vara med lite mer:)

Hoppas du fick ett bra svar på dina fråga, ska bättra mig promise:)
Nu ska jag återgå till jobbet, blir att sälja lite nu innan jag börjar med fakturor och så, vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0