Wake up

Ja jag klev upp sisådär 7 imorse för att köra min kära pappa till jobbet, riktigt duktigt av mig :) Sen gick jag och la mig och sov massa timmar mer, tror jag behövde ta igen lite sömn faktiskt, fast jag vet ju vilken säng jag saknar just nu;)

Har just fixat med massa jobb, pappa kommer väl hem med papprena sen så kan jag skicka iväg allting så allt hinner gå med 4 tömningen, men det blir nog bra :) Har bara ljudfilerna kvar att ordna, och det var inte så många från igår ca 6 st så tänkte sätta mig ner med dom och fixa det idag faktiskt kanske gör det på vägen till Morfar får se vad jag bestämmer mig för..på något sätt löser jag det.

Så vad har ni för er en Tisdag då? Jag ska iaf ta mig till Morfar som fyller år sen till gymmet, weei :) Vad jag har längtat att bara gå och köra skiten ur sig själv, när man har så mkt på gång där nere orkar man inte men nu i lugnet kan jag passa på att köra lite extra :)

Nu ska jag hoppa i duschen så vi kommer iväg någongång till morfar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0