Watcha say

Nu är jag back in real life igen efter en riktigt bra juldag då, fullspäckad men riktigt bra..

a lot of pictures has been taken too.. Men orkar inte lägga upp alla här kommer la upp på facebook tror jag när jag orkar med det, men måste ju ändå dela med mig lite av kvällen ändå:P





Och där avslutades kvällen (Eller inte)

Trots att jag i princip spillde ut en hel cider över mig, stod och köade ute i kylan, trängdes ..och ja allt annat så blev det ändå lyckat förutom hickan jag hade över mig när jag åkte hem..
Pappa är så himla snäll, slapp ta taxi och allt ..perfekt för min plånbok ser jag det som, nu blir det lugnt efter detta ,nyår inväntas men jag får väl se hur det blir med detta nyåret är lite osäker på hur det blir..men det löser sig nog det med:)

Ahapp vad ska man mer säga? Finns mycket inne i mitt huvud just nu men allt kommer inte riktigt ut känns det som, men det blir nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0