Duktig

Idag känner jag mig extra duktig, har varit i full fart hela tiden, lagade mig lite pannkakor till lunch, har plockat ur massa skåp och hjälpt emelies mamma och samtidigt fick jag det mer städat så det var två flugor i en smäll, diskat, rensat kylen, torkat ur den, fixat och trixat med saker och nu är det tomt och fint här :) Ekar nästa. haha.. lite kul..

Hoppas jag får min lägenhet vore så otroligt skönt ifall jag fick den..

Men nu ska jag lägga mig och vila en stund så att jag är pigg tills träningen ikväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla glad av att se dig igen gumman!=)

verkligen saknat dig..

Tänkte på din operation den 26. Behöver du hjälp med något? Typ skjuts eller vad som helst?

2009-01-16 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0