En hel del plugg

Ja idag har jag faktiskt en hel del plugg att hinna med, hade tänkt att nästan hinna klart med buddhistarbetet idag, det är så sjukt mycket att göra, trodde inte det.. har redan skrivit 4 handskrivna sidor och jag har bara gjort till andra frågan och det är 6 frågor att hinna med, vi får se vad jag hinner idag förhoppningsvis hela..
Sen har jag projektarbetet också, hade tänkt hinna med det också men det är inte så mycket att skriva så det hinner jag förhoppningsvis med också..

Sen imorgon blir det att ta det lugnt, match har jag, är sjuk nu så förhoppningsvis mår jag lite bättre imorgon =) Får även veta om lägenhet imorgon, jag hoppas iallafall att jag får det.. jag behöver verkligen en just nu..

Sådär.. Nu ska jag återgå till pluggandet, hoppas att ni har en roligare dag än vad jag har just nu :)

Kommentarer
Postat av: Lelle

Vad duktig du ar som pluggar sa hart!

Snart ses vi bebe..:)

puss

2009-01-06 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0