Flown away

Nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt, har just plockat ihop i mitt rum, hallen och vardagsrummet resten är Emelies tur att ta, vi har nämligen en visning på vår lägenhet idag vid 15:00 så det måste ju se lite städat ut iallafall..
Vädret är helt underbart men det är dock -9 grader och tro mig -9 grader här nere är kallt, jag fryser nästan ihjäl när jag sätter min fot utanför dörren, brrr..

Idag måste jag hinna handla hem lite mat, träning bara min hals blir bättre och sen blir det massor med plugg hade tänkt försöka att iallafall hinna klart med halva arbetet på buddhism idag, är lika bra att göra klart det nu så kan jag ta det lugnt till helgen eftersom det är SM och man helst ska kunna fokusera på det på bästa möjliga sätt =)
Vi får se..

Nu ska jag återgå till att fixa och trixa.. Vi höres :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0