godmorgon folks..

Puuust, kom alldeles just innanför dörren, syster och jag har nämligen varit på stan idag eftersom hon skulle på systemet och sen köpa en cykel av en kompis så vi satt och väntade där, jag hade inte tänkt handla någonting men ni som känner vet ju hur jag är, fick mitt ett par nya strumpbyxor iallafall och en hårspray (julia det blev got2b) =) Perfekt, extra pris på H&M..

Nu blir det duschen sen blir det att räkna lite Matte med min syster efter det blir det att träffa Nicole och träffa hennes pojkväns vänner osv:) blir nog en trevlig kväll får jag hoppas på ..

Laget vann idag, wiiho det behövdes verkligen och nu får vi ta med oss detta i fortsättningen för vinster är vad vi behöver just nu verkligen..Kul=) synd att jag inte kunde se matchen men jag kommer ju kunna se MÅNGA matcher framöver eftersom jag själv inte kommer spela tråkigt nog :/ men det kommer bli skönt att få göra denna operation nu eftersom jag väntat på att bli frisk i ungefär 14 månader och nu äntligen ska det få bli gjort så man får komma tillbaka och lira på riktigt :)

Nu ska jag hoppas i duschen, hoppas ni har en bra kväll..Ciao :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0