Ingenting..

Jag förstår inte att så mycket kan gå åt helvete på samma gång.. Om en månad har jag ingenstans att bo, i Göteborg är det helt omöjligt att få bostad och om en vecka opererar jag mig, så det blir ingen handboll på väldigt länge och jaa det är så mycket just nu, det känns som att jag har för mycket att bära på för att ens orka tänka skola just nu, det bara snurrar i huvudet, man vill varken träna, gå till skolan eller någonting för att allt bara är som det är just nu..
Hur mycket till ska man orka och behöva ta?

Jag orkar inte..

Kommentarer
Postat av: Julia

Du kommer fixa det :)

2009-01-20 @ 12:09:56
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaha, så tidigt =) vi har typ vecka 10 tror jag. Lycka till med allt emma, du orkar, kämpa bara på =) kram

2009-01-20 @ 14:38:42
URL: http://saaaaaandra.blogg.se/
Postat av: Lelle

Det kommer lösa sig pudding! Annars fixar vi det så kan du bo här. Finns det hjärterum finns det stjärterum..



jag har sååå ont!!!!

2009-01-20 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0