Just mine

Mitt hem, ja där är jag verkligen kräsen, jag kräver inte att folk inte lägger sig i mitt liv eller att saker är si och så men när det gäller mitt hem så är det liksom min area, inkräkta inte där.. Det är den enda platsen jag kan vara riktigt jag, det är mitt lilla gömställe där man bara kan slappna av och ha det på det sättet jag själv vill ha det..Inte konstigt att man får en dålig ton när folk försöker ändra på det.. Så är det bara, det låter ju faktiskt ganska logiskt tycker iallafall jag..

Idag får jag se vad jag ska göra, de andra två i min lägenhet får väl göra som dom vill idag jag bryr mig faktiskt inte, de bara skäller på en hela tiden, så fort man säger något man själv tycker så kan det INTE vara så, så fort man kommenterar något ja då söker man bråk.. jag orkar inte idag, så det blir en jag dag istället, är nog jobbigt det här med knät ..

Får se vad jag hittar på eftersom jag inte orkar gå för långt, jag kanske tar en sväng förbi Ikea, eller så ligger jag här någon timme till, pluggar lite matte och natur.. Jag får se vad jag gör..

Nu ska jag kila, vi ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0