Leave it behind

Imorgon, imorgon blir dagen för mitt första steg till något nytt, jag har aldrig varit såhär rädd för någonting i hela mitt liv, jag har aldrig haft en sån här jobbig men ändå skön känsla i kroppen, någonstans där vill jag men ändå inte, jag måste helt enkelt..Lämna det som var bakom mig och blicka framåt, det är bara det där steget jag måste ta, som jag ska göra imorgon..
Imorgon är en annan dag än idag men varför är jag så rädd för? Vad är det jag är rädd för? Rädd för att släppa taget och gå vidare, rädd för att släppa taget om den jag var och bli den jag är nu..
Låter kanske konstigt men det är lite av vad som cirkulerar i mina tankar just nu..

Önska mig lycka till..

Nu ska jag sova, godnatt på er..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar det skall du se..kraam mamma

2009-01-02 @ 13:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0