Lyckad matdag idag

Jaa idag har jag hunnit umgås nästan hela dagen med Ebba, det började med att vi kollade lite skor och så sen hittade jag en makeup remover också som jag hoppas är riktigt bra .. Efter det blev det självklart en fika på Espresso House och Julia det var faktiskt INTE min ide:P Denna gången ville Ebba ha sin scones så jag tyckte väl det lät helt okej..
Har även hunnit med att köpa mig ett par nya träningstights, jag hittar aldrig sådana annars så nu när jag hittade så köpte jag fast jag inte riktigt har råd, jag får föra över pengar på sparkontot helt enkelt :) Det ordnar sig alltid ..

Snart kommer pappa ner också.. ska bli kul =)

Nu ska jag komma till min "rubrik" sak, jag gjorde nyss mat, och idag blev mina klyftpotatisar helt gudomligtgoda. Jag lyckades helt överlycklig är jag.. de brukar bli helt okej men idag var det riktigt gott faktiskt :) Här får ni mitt nya recept.

1 person:
*2 medelstora potatisar
*Smör/rapsolja (finns i plastförpackning)
*Lökpulver
*Pommes krydda
*Italiensk Salladskrydda

Det är vad ni behöver för att få riktigt goda klyftpotatisar.. Låt potatisen vara inne ungefär 15-20 min max annars blir de brända..

Sådär hoppas ni får en smaklig måltid om ni provar detta =)..

Nu ska jag kila, vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej stumpan! Den här bruden ska alldeles snart sova. Nina bjöd med mig på discobowling på lördag, men det verkar inte som att det blir av. Ska vi hitta på något? :)

2009-01-15 @ 20:11:00
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0