Maybe I was stupid..

Kanske, kanske inte..

Jag vet inte hur folk tänker ibland, heller inte när man blir "diskriminerad" över ens ålder, jag vet inte hur andra tycker men jag anser iallafall det inte är åldern som anger mognad utan det är erfarenheterna i livet som gör en till den man är..
Så är det iallafall i mitt fall, de erfarenheter jag har hittils av livet stärker mig så enormt och har verkligen gjort så att jag växt som person otroligt mycket..
Jag kommer fortsätta växa och förhoppningsvis alltid till det bättre..

Snart är min operation och det kommer också bli en erfarenhet, gäller att ta nya tag, orka kämpa sig tillbaka, våga chansa..

Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp imorgon, jag är ju så otroligt morgontrött av mig..
Gonatt med er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0