Ovanligt värre..

Jaa då var det äkta Göteborgs vädret tillbaka då igen, tråkigt nog.. hade gärna behållt snön som föll ner och skippat regnet men det är andra tider nu, regn, regn, regn fantastiskt ellerhur?
Ska snart på spelarmöte 17:30 närmare bestämt, har egentligen ingen träning idag eller vi som spelade Jsm har ingen träning och jag borde nog inte träna heller för min hosta verkar inte vilja gå över men trög som jag är vill jag faktiskt träna ändå =) Hostan får ta sig.. Vill träna så mkt som möjligt nu innan operationen för sen är det ju ingen handboll på 6-7 månader tyvärr.. menmen det ska bli hur skönt som helst att bara få kasta iväg skyddet..

Så nu sitter jag och väntar på att jag ska ta bussen till backaplan för att åka med Micke till träning..

Vad har ni för planer ikväll då?

Nu ska jag kila.. vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0