Shattered glas

Sitter forfarande på bussen, är hemma 21:35 eller rättare sagt i Göteborg.. Har just kollat på Step Brothers och den var verkligen sjukt bra, det är nog den sjukaste men ändå roligaste filmen jag sett så jag rekommenderar den verkligen, ska sätta på en ny film snart eller så vilar jag en stund är lite trött, ska kolla Snatch också, vi får se hur den är min kusin rekommenderade den till mig..

Jag har haft en bra helg hoppas ni också har haft det, snart skola igen har bestämt mig för att plugga imorgon, blir att göra klart religionen så jag är färdig med den och sen projektarbetet också.. Ska bli super skönt att inte ha något att plugga sen och ha allt bortgjort istället..

Snart operation och jag är super nervös vi får se hur det går, kommer sakna handbollen sjukt mycket, att inte få spela och så men jag ska tillbaka .. i promise :)

Återkommer senare om jag hinner.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0