Tillsammans med mig själv

Ja det är vad jag är, jag umgås med mig själv, kollar på film, tv med mig själv, äter god mat med mig själv, tänder ljus och har det mysigt, sitter vid datorn osv ja jag gör det mesta själv nu och tänk det trodde jag inte om mig själv trodde jag behövde någon där för att liksom känna mig hel men det behöver jag verkligen inte, jag är hel i mig själv förhoppningsvis snart och då är det bara fortsätta traska vidare här i livet med nya utmaningar ..

Snart operation som kommer bli en riktig utmaning, vi får se, förhoppningvis ordnar det sig :)
Med lägenhet med..

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon,  blir en tidig morgon imorrn..
Vi ses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0