Tisdag morgon..

Ja nu är det Tisdag morgon och operationen gick bara bra igår, trodde de skulle ta min menisk också men det var hel och fin som en ärta så det blev "bara" korsbandet, nu är det gjort och sitter och åmar mig om att jag har ont, har tagit mina tabletter just typ morfin tabletter och massa annat och nu börjar jag faktiskt bli lite snurrig i huvudet så vi får se hur det blir senare idag, har massa att fixa med lägenheter och så, så jag får någonstans att bo om en månad..

Ikväll kommer förhoppningsvis Julia och Emma förbi också :) Så får vi sitta och snacka lite, hade Emelie på besök igår, käkade Sushi och tog det lugnt..Det jobbiga är att knä gör mer ont idag än vad den gjorde igår, fast deras tabletter måste ha varit en aning starkare för då kände jag absolut ingenting:P men men vem har dött av lite smärta?

Så nu ska jag lägga mig ner och sluta må illa=P Vi ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0