Trött dag

Idag har jag verkligen haft en trött dag, har inte gjort någonting pga mitt knä men imorgon blir det mer att göra, kolla på lägenhet och plugga matte och lite till opponeringen är bra om jag även börjar med naturkunskapen .. så det blir inget slappande fast jag är ledig från skolan ..



Men det ska bli skönt att få göra klart vissa saker verkligen..

Och nu har jag värk igen, ovanligt, fast jag har tagit mer tabletter för att det skulle hjälpa men tydligen så måste jag vara någon sorts superwoman för mitt knä värker ändå =P

Julia och Emma åkte hem alldeles nyss också, trevligt att de kom förbi skulle varit kul om det hade stannat lite längre men vi får ta en pratstund någon annangång =)

Nu ska jag kila och kolla på handboll, polen-norge .. Natti på er allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0