Wish you were



Ska snart börja promenera ner till Emelie, blir fruktsallad tydligen och handboll med henne och skullman, mycket trevligt.. Har just pluggat lite och nu blir det en paus så blir att plugga lite till senare.. Detta vi har prov i är faktiskt ganska intressant så det blir nog inte så svårt tror jag inte.. Förhoppningsvis iallafall..

Denna låten är verkligen underbar om man lyssnar på texten..

Blir Lund till helgen för att ladda upp inför min operation, umgås lite med min syster, träffa lite folk, ta det lugnt och bara ha kul, sen på Måndagen så är det ju dags, jag har längtat men ändå inte.. Vi får se hur det går, förhoppningsvis bra och att jag ändå känner mig okej ..

Nu ska jag kila, uppdaterar kanske senare.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0