Backe, backe..

Ja har just varit ute och sprungit backe hur skönt som helst i regnet, det är faktiskt skönast att träna i regn dock blir man väldigt blöt men det får man stå ut med, blev iallafall hur tung som helst i benen efter alla hopp och skutt och rusher.. Men det kommer ha gett bra med träning tills försäsongen startar igen..

Och vet ni vad, jag har äntligen bokat intensivkurs för mitt körtkort, wihoo måste bara se till att börja plugga på teorin, inte kul men ett måste.. kör v32 och v34.. Sen i september så får jag förhoppningsvis körtkortet i handen efter uppkörning, halka osv, hur bra som helst ju=) Nu är bara kruxet att jag ska klara det också...

Funderar på att ta mig till duschen känner mig inget vidare fräsch kan jag säga, sen måste jag börja med middagen också och där efter ska jag sätta mig framför tvn och bara slappa för att jag hunnit med så mycket idag:)

Kommentarer
Postat av: emma

Det är klart att du klarar det! Sedan är det bara att ta skåpbilen och köra runt ;) Haha :D

2009-07-14 @ 17:44:44
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0