byebye min föredetta folkbokförings adress:P

Idag hann jag förbi Skatteverket och bytta min adress hit ner, se där se där..Sen hann jag även förbi Arbetsförmedlingen och fick vissa saker verifierad och har även hunnit för Emelie och hämtat mitt busskort eftersom jag glömde det där igår och nu sitter jag här, försöker göra mig i ordning men datorn är lite distraherande..
Tänkte träffa Ebba och hennes bröder och kompisar så får se vart det bär ikväll..

Imorgon åker jag som sagt till Linköping för att hälsa på mina kusiner och min faster, får se vad som händer och sker där förhoppningsvis något kul..

Nu ska jag gå och göra mig i ordning ni för uppdatering later i natt eller imorgon :) Ciaociao

Kommentarer
Postat av: Anonym

pappa kommer tisd den 21:a vid 11:00..han åker tåg,och startar härifrån på månd 20:e vid 15:00.ha de så kul i kväll..kramiz.mammsi

2009-07-10 @ 22:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0