City..



Sara bareilles - City



Sitter här och bara tar det lugnt, just sett Lipstick jungle och nu har jag inte så mkt för mig faktiskt, hunnit med massor idag..Handlat, slängt massa skräp, bokat körskolan och så har jag tränat och nu sitter jag här igen, gjorde en god sallad till middag idag med skinka, pasta och massa grönsaker och såklart min favorit italiensk dressing..

Imorgon har jag inte så mkt planer faktiskt, sitta och kolla runt lite jobb och så, skulle egentligen på utbildning men nu blev den också inställd pga sjukdom så what happens tomorrow när alla jobbar? Hmm, ska kolla med madde om hon kanske vill ta en fika eller något..

Hoppas ni har haft en bra dag annars, min har varit skön =)
Kanske ses imorgon..Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0