En dag full av spring..

Ja idag har vi hunnit lämna in skåpluckorna för lackning sedan har vi sprungit på Ikea igen och köpt massa saker som behövs när vi håller på att göra om här..Sedan har det blivit tapetaffär med lite färg och så, ÖB för att hitta spik och sen Hornbach för att hitta lister till köket..

Jag har alldeles just målat klart köket, kommer lite före och efter bilder, är första varvet jag har målat, är bara andra kvar nu, kommer bli superfint när allting är på plats och allt är klart:)




Och nu ska jag packa eftersom det tydligen blir Linköping imorgon, är tillbaka igen på Måndag..
Men mig slipper ni inte, ha en bra kväll. =)Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir nog fint när allt är klart..men jag skulle nog måla vitt innuti skåpen..ser finare ut..bara ett tipps.kramiz mamma

2009-07-26 @ 11:28:02
Postat av: Emma

Shit va snyggt det blir! :D



Jag kommer ner den 12 eller 13 augusti :D

2009-07-26 @ 14:02:51
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0