Ensam och lugn kväll

Idag har min syster och Janne tagit det tillbaka till Ulricehamn och nu sitter jag här ensam igen, fast pappa kommer imorgon så det blir ju inte så många timmar själv ändå..Har alldeles just kommit in från mitt löppass, blev en runda på mellan 30-40 min..Skönt var det, blev en sån där kväll då jag nästan "äsch jag skiter i löppasset idag, kör imorgon istället" men så blev det istället "nej, nu tar jag mig banne mig ut och springer min runda, så får jag sova ut imorgon"..
Vad duktig jag känner mig som kan övertala mig själv..

Så nu blir det alldeles strax att hoppa in i duschen, sen läsa lite och sen sova.. Gottigott låter det..

Hoppas ni har haft en bra dag, det har iaf jag..Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0