Godafton..

Nu är jag hemma igen, nyser och har mig och det åskar vad mysigt, sån där lätt och mysig åska är det just nu..Har jobbat klart för idag och nu är jag trött mycket trött faktiskt.. Så resten av dagen spenderas nog framför tvn om man bortser från mina intervaller jag ska springa om en stund men det får vänta tills jag är pigg igen så senare på kvällen som sagt..
Kanske blir med Ebba om hon är på humör, får plåga henne lite grann..=)

Sitter och ska boka biobiljetter nu, bara min syster kan ringa..blir bio på fredag och har ni några bra tips på någon överraskning man kan göra åt Emelie? Hon fyller nämligen år på Lördag och något kul ska vi hitta på, men ge mig gärna lite tips, behövs känner jag..

Vad har ni gjort idag då ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det är väder..och ni är flera..kan ni ju dra med henne o bada på något knepigt ställe..där man annars inte badar..ett knasigt tipps från din mammsi..:)

2009-07-15 @ 19:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0