Mycket att göra..

Idag har jag hunnit med att hämta skåpluckorna, vi har monterat upp hälften, har hunnit sätta upp en hylla, städat lite, varit till banken och avslutat UF kontot och sen har jag alldeles nyss kommit innanför dörren efter ett skönt intervallpass men fy så jobbigt..

Detta blev passet för idag:
5 km uppvärmning - hög fart
6 x 70 sek vila 20 sek mellan varje
vila 2 min
6 x 70 sek vila 20 sek mellan varje
Nedjogg 5-6 minuter

Testa detta passet, är ett skönt pass, känns som att det går väldigt fort gentemot de andra intervall passet eftersom det är väldigt kort vila mellan varje, mycket tungt för benen i slutet..
Det är ju kul att kunna variera sig, så jag tänkte faktiskt dela med mig lite av min träning till er alla om ni känner för att ni vill ha lite tips så passar detta utmärkt och såklart så gör man ju allt i sin egen takt i sitt eget tempo..


 Nu däremot mina damer och herrar ska jag gå in i duschen, jag behöver det verkligen..
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0