Nyligen hemkommen..

Ja jag kom faktiskt hem nyss från Emelie, har umgåtts med henne och Holmberg här på kvällskvisten mycket trevligt och mycket bra planer ser vi ut att ha också =)

Hur som helst så har jag sovit länge idag, har hunnit städa och träna och det var nog nästan rekordpass idag..jag och Emelie var på gymmet i 2½ timme, sedär vad hurtiga vi är och kört hårt..
Imorgon blir det långlöp, får hoppas att det inte bara spöregnar så att man kan gå ut och springa om inte så får det bli gymmet igen..

Imorgon är det iaf planerat att hinna åka förbi Arbetsförmedlingen och fixa lite papper efter det ska jag förbi Skatteverket och kolla om jag kan skriva mig här nere istället (blir mycket lättare med sjukvård och tandvård osv) sen hade jag tänkt söka jobb, kanske lite vikariat osv..och om jag hinner så ska jag kolla upp några olika bilskolor eftersom jag tänkt ta mig i kragen och ta det där körkortet :)
Jag tänker vara på G imorgon fastän jag inte jobbar, de ville tydligen inte ha mig imorgon och jobba, det är bara vissa som kan jobba på IKEA och Jula osv eftersom vi inte ryms alla och då får jag vara ledig istället, skönt men mindre pengar tyvärr..
Fast jag hinner ju faktiskt mycket annat viktigt och det är ju bra iaf..

Nu däremot hade jag tänkt faktiskt att gå och sova så jag är pigg och glad imorgon..Godnatt på er

(Emma jag saknar dig)..Förövrigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0