Roligaste

Har hunnit göra klart allting inför våran lilla surprise för Emelie, kommer bli hur mysigt som helst..Är fint väder dock lite mycket moln men vi överlever nog ändå ..
Blir ingen träning idag faktiskt, sedär sedär istället blir det att vila och får ladda inför en lör-sön full med träning istället, skönt :) Tina gav mig ledigt idag igen, jag har jobbat Onsdag i veckan, hur låter det? Bra om man vill ha ledigt dåligt i pengaväg..

Min syster och Janne är även här, trevligt..Marie och Bobby kom förbi igår och det var trevligt spelade lite spel och pratade om lite olika saker..

Längtar som tusan till Augusti och November då det blir U2 och Pink, kul om inte annat :)

sen kommer ju även pappa ner på Tisdag, ska bli trevligt..

Nu ska jag packa det sista inför vår resa.. Ciao :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, vad skriver de till dig då? Har du publicerat dem här? Det roligaste är att personen ifråga skriver direkt ifrån Wien. Och vad som gör mig mest irriterad är att jag inte vet vem det är :P

2009-07-17 @ 14:39:52
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0