Segt med update..

Det har varit segt med uppdatering för mig nämligen men jag är iallafall i Linköping och åker snart tillbaka till göteborg igen, bussen går 10:20 så jag ska hoppa i duschen snabbt alldeles snart, sen lite frukost sen återresa igen med blandade känslor faktiskt..Denna helg blev allt än vad jag hade förväntat mig, den blev verkligen helt upp och ned vänd men jag tror det är på ett positivt sätt iallafall..

Jag fick veta mycket igår, mycket jag själv visste att jag kände som jag hade hoppats på någonstans långt inom mig och det kunde väl inte vara bättre för tillfället skulle jag kunna säga..
Pusselbitarna faller på plats och det känns faktiskt för jävl* skönt...

Det ordnar sig till slut, it really does..

Nu ska jag springa in i duschen, vi ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0