Sleep time

Ja idag har jag gjort lite smått och gott, har sökt jobb och varit och tränat:)
Hade ju lovat er bilder från helgen, det kommer dessa först sen lite från Emelies kamera också ..





Sådär, nu ska jag alldeles snart sova är faktiskt dötrött ska ju upp och jobba igen imorgon åt GodEl vi får se hur länge mitt knä håller, men om man ska se det så behöver jag vart enda litet öre så förhoppningsvis överlever jag, jobbar ju endast Mån, Ons och Fre nu så det är rätt skönt, känns bättre för mitt knä också..

Imorgon är det inplanerat att jobba från 11-17 sen efter det blir det hem och vila en kort stund sen intervaller, var även idag och köpte mitt gymkort på Sportlife, gymmade även i 2 timmar idag med Emelie, kändes rätt bra men skönt var det måste komma igång ordentligt nu..

Sen måste jag passa på att säga GRATTIS till Lelle, ni kan säkert läsa i henne blogg snart varför jag säger så..vill inte avslöja för mycket nu..

http://www.linneatydenbusck.blogg.se/

Så Godnatt på er då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0