Someone like me..

Har just gjort mig klar, ska in till stan alldeles strax och fixa lite till imorgon, blir nog en överraskning ändå för emelie bara vädret håller sig dvs..
Har hunnit plocka undan här eftersom min syster och janne kommer hit och ska bo här några dagar, trevligttrevligt:)

Igår hann jag gymma istället med Emelie, blev där till halv 11:P lite sent kanske, men idag blir det löpning (intervaller) och om jag hinner så tar jag mig efteråt till gymmet, låter inte det bra? Tycker iaf jag..

Så vad händer för er en Torsdag som denna?

Jag har kommit på en sak, damn vad snygga rumpor man ser när man står ute och säljer för GodEl..och inte bara rumpor heller, massa snyggingar.. Sen har jag också upptäckt en sak alla söta gamla tanter bär i princip alltid rosa läppstift och gärna lite utanför läpparna också, har det kanske blivit en trend bland de äldre? Kommer jag också att bli sådan?

Sen att man nästan bara träffar norskar och danskar är ju faktiskt lite roligt, träffat mindre svenskar än danskar och norskar, turisterna invaderar eller?;) Trevligt iaf, dock förstår jag inte ett dyft vad de försöker säga till mig så jag håller bara med..

Nu ska jag kila..vi ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0