Synd..

Att jag inte hunnit ta bild på köket för nu sitter tapeten uppe och gissa om jag kommer tillbringa mycket tid där inne..JA..Det är sjukt snyggt och jag är verkligen jätte nöjd, nu får jag en anledning till att ha lite party hemma hos mig, eller rättare förfesta så att både jag och alla andra kan tråna efter köket för det är sjukt snyggt nu..
Nu är det bara att montera upp alla skåpluckor sen är allting klart och jag längtar efter att få sätta dit alla små detaljer som kommer göra det ännu snyggare..

Nu däremot tänkte jag och Pappa åka in till stan och ta en fika, vi har knappt gjort någonting här sen han kom eftersom allt har handlat om att bygga och så, det enda vi gjort är resan till Linköping men inte mer än så, förutom att ha handlat och åter handlat igen till lägenheten, börjar bli lite less nu faktiskt..

Nu ska jag kila, vi ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0