Top of the world..

Har vaknat för en timme sen drygt, har hunnit städa och fixa här hemma, käkat frukost och snart ska jag åka och hämta skåpluckorna från lackeringen, bara pappa kommer med pengarna så jag kan dra dit bort någongång, måste fixa taxi och så också men det ordnar sig nog..

Idag ska jag hinna med lite smått, fixa skåpluckorna, hänga upp hyllor, möte med banken och träna såklart..Så ser min Tisdag ut, men det blir nog bra ändå..

Vad har ni för er en Tisdag då?

Mitt humör är inte på topp, men jag känner faktiskt att du inte har rätt att göra det sämre så jag tänker ignorerar det och bara försöka vara glad ändå..

Så nu ska jag kila, vi ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0