Träning med pappa och emelie

Har hunnit varit på Sportlife idag och tränat med Pappa och Emelie, jag körde helkropp, hann med ben och hela överkroppen helt fantastiskt :) De andra körde bara överkropp..Så nu är jag trött i hela kroppen..Har även hunnit med inhandling från Willys med pappa och nu sitter vi och väntar på besök från min syster och hennes pojkväns bror och flickvän:) En söt liten unge har dom också med sig, några månader gammal skulle jag tro..:)

Sedan blir det Ikea för mig och pappa, ska köpa golv, lister och hyllor till lägenheten och sen ska vi väl på Bauhaus och kolla på de finns persienner hit :) Kommer bli riktigt bra..

Nu däremot ska jag kila och fixa mig, vi ses:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken liten hemmafixare du har blivit :D Snart kommer jag ner!! :D:D

2009-07-22 @ 20:55:06
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0