Träning träning..

Har just käkat min middag, bättre sent men aldrig men det är för att jag just varit ute och sprungit intervaller, tog mig lite mer än en timme, jobbigt var det men gick verkligen AS bra, har inte sprungit såhär bra på länge så det kändes verkligen jätte bra..

Sprang
Uppvärmning: 5-10min
2x800 m (3.40s) - 2 min vila
4x400 m (1.50s) - 1 min vila
8x200 m (50 s) - 1 min vila



Så om ni har lust att springa lite, testa detta programmet, det är rätt tungt..
Köpte ju även gymkort idag och gymmade, så imorgon blir det gymmet igen med Emelie, blir väl att köra lite framsida och ben skulle jag tro ..

Det är stenhård träning nu inför säsongen, ni vet jag är på gång igen=)

Är ledig imorgon, hur skönt som helst och mitt knä behöver det så jag hade nämligen tänkt att städa hemma, hur bra låter inte det? Sen blir det gymmet så tänkte försöka fixa här hemma lite känns som att det behövs..Och veckorna bara springer förbi känner, snart är det slut på sommaren igen, man hinner knappt med jag menar snart är det den 20de och då är pappa nere igen och då är det inte långt tills vi sätter igång med handbollen igen..

ojoj, ja ni tiden går alldeles för fort, nu ska jag hoppa i duschen:) Vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0