Varm dag

Dessa dagar här nere har varit underbara men samtidigt olidliga, hur varmt som helst.. Dock har jag börjat jobba nu igen och jag är trött som vanligt om dagarna, vilken känsla va?
Har bränt det ena och det andra, idag blev det hårbotten så nu är det bara att badda, har bränt den så mycket så det blivit små sår, ajaj ..

Imorgon blir det att bara ta det lugnt, vila ut och så.. Känner mig inte som den kryaste människan i världen, men det ordnar man lätt med lite helg och uppladdning för en kommande vecka återigen med jobb..Fantastisk känsla va? Eller inte..däremot om man är positiv kanske inte jobbet blir LIKA jobbigt..:P

Nu ska jag sova. Godnatt med er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0