What?

Idag har jag hunnit vara ute och löpa, blev backintervaller hann just springa klart alla intervaller så började det spöregna, verkligen ösa ner så när jag kom hem kunde jag i princip krama ur t-shirten och det bara droppade om mig, fast regnet gjorde mig inget, dock var det jobbigt att ha med ipoden men men så kan det gå, den klarade sig iaf..

Har även hunnit vara förbi Emelie och gratta henne, jätte god tårta hade hon och massa pannkakor, gottgott:) Tänkte kanske steka lite ikväll så har man en riktigt god frukost det tycker jag låter väldigt bra:)

Kollar just 101 dalmatiner, den går på fyran..började kolla på någon bra film på trean men sen tog jag bussen hem så jag missade massor så orkade inte kolla på den längre..Imorgon blir det bio, med min syster och janne blir att se Harry Potter..Hinner kanske även med Universeum..

Nu ska jag kila, hade gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0