With or without you

Sitter och lyssnar på u2 - with or without you..Är ju faktiskt konsert imorgon så det är dags att nöta lite tycker jag..
Väntar på att pappa ska ha duschat klart sen ska vi nämligen och kolla tv och inhandla lite saker, han åker imorgon och jag behöver mat så jag klarar mig under helgen ..

Så tänkte iallafall dela med mig av bilder från lägenheten för den är klar nu, är bara små saker kvar att sätta på men i stort sett är det klart:) Är super nöjd..

check it out..






Nu ska vi kila:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

se där..det blev ett nytt kök...snyggt..jaa då var det bara ivignings festen kvar!!!/kraaam mamma

2009-07-31 @ 19:59:03
Postat av: Emma

Shit va snyggt det är Emma, väggen i köket blev riktigt fräsch! :D



2 veckor kvar sen ses vi! :)

2009-07-31 @ 22:44:13
URL: http://maoma.blogg.se/
Postat av: sandra

snyggt emma =)

2009-08-01 @ 10:44:56
URL: http://saaaaaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0