Your eyes?

Its true, its really over..

Jag är nyligen hemkommen från Linköping, åkte igår morse och kom hem nu idag på kvällen.. har varit och hälsar på mina kusiner, faster och lars.. Trevligt var det, hade gärna stanna lite till är alltid lika trevligt att komma tillbaka då och då..
Fick även en jätte söt kofta och ett par schyssta byxor av min faster.. kolla här:)



Visst var dem fina?

Ja iallafall var ut igår med min kusin, jag körde nyktert kände att jag behövde det, blev att vi tog oss ut till Ledberg där massa folk från ett avslutat kapitel befann sig.. Ted bland annat och jag ska inte sitta och säga att det inte var kul och så och träffa honom för jag hade faktiskt sett framemot det..
Men däremot inte av anledning till att jag känner för honom eller att jag saknar honom utan av anledning till att jag behövde känna att det liksom var över för mig, känslomässigt, att jag inte längre känner att jag behöver honom eller saknar honom, jag behövde mitt slut och det fick jag..

Jag hade en hyfsat trevlig kväll faktiskt kul att träffa alla igen, vi hann prata lite grann och allt var i sin ordning..Det bästa av allt var att det kändes verkligen som att jag åkte i en tidsmaskin in i det som varit, jag kände mig aldrig riktigt där, för inget av det där är en del av mig längre, jag har haft hur kul som helst med Ted med alla hans vänner, alla runt omkring men det är något som var och inte längre är, något jag inte är i behov av eftersom jag känner att jag verkligen börjar vara done med den delen av mitt liv, jag är redo för någonting nytt, våga mig ut eller helt enkelt bara köra mitt race..

Är inte detta helt fantastiskt, trodde att jag skulle sitta hjärtekrossad hela livet, men så är det inte med kärleken men går vidare till sist, fastän men klamrar sig fast så länge man bara kan, jag kan inte sitta här och säga att jag inte saknar delar av mig och ted tro mig det gör jag, men det jag saknar är något som var för längesen och som verkligen inte finns längre, inte emellan oss..
Men däremot är jag verkligen jätte glad över att vi kan prata med varandra, sitta som vänner och skratta och ha kul ändå och inte känna den där känslan av att man ogillar eller kanske och till med avskyr varandra, för han har gett mig så sjukt mycket bra och jag är verkligen tacksam över det.. därför säger jag tack och nu blickar jag framåt till förhoppningsvis ett nytt äventyr jag verkligen ser framemot..

"promise me to think of us as a time so beautiful"



Sen kommer lite bilder från utgången i Fredags eller "för" bilder innan vi drog ut på trädgården, måste passa på att tacka Ebba för en kul kväll och alla de andra som förgyllde kvällen, helt amazing..




Blev ett långt inlägg men så får det vara..
Emelie har en lysande ide som händer på November, vi ska gå och kolla Pink i Sthlm :) Hur kul som helst..
Däremot är det dags att fixa mig ett jobb till hösten också, kul att man börjar planera över hösten i mitten på Juli, men snart är faktiskt sommaren slut och allvaret börjar som sagt igen, om jag nu inte kommer in på skolan dvs, iofs är väl det också allvar men plugg är absolut slappare än jobb.. Det har jag kommit fram till..

Nu ska jag sova så jag är pigg och kry imorgon. Gonatt på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnosen min!!vad roligt att du äntligen kan känna att nu är du friii..ta för dig..och njuuut av livet.som jag sagt förut-att förlora någon är hårt..men man reser sig så småningom..livet går vidare.dag för dag..känns det bättre.Nu skall du börja LEVA..livet är här och NU./älskar dig gumman..kramiz mamma

2009-07-13 @ 12:27:30
Postat av: Anonym

jo..dags att fixa tack korten nu..fick i dag en av erik..så nu får du lägga på ett kol och fixa korten.kraaam igen.mamma

2009-07-13 @ 12:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0