Bette davids eyes



Vilken bild på Leighton Meester




Jag såg nyss på Seven Pounds, vilken film är det enda som jag får ur mig just nu, vilken känsla vilket mästerverk tycker iallafall jag.. Har nog inte sett bättre film, så den rekommenderar jag verkligen (glöm inte ta med näsdukar isåfall)..

Imorgon åker jag tillbaka till Göteborg med blandade känslor faktiskt, men det blir nog kul saknar handbollen och allt runt omkring dock tråkigt att lämna alla nära här hemma men jag kommer ju hem igen såklart..

 Man lär och lever, lärdomen i livet är det viktigaste att man växer som människa, att man är nöjd och lycklig över den man är, vi alla är olika och tur är väl det..Det finns inget "jag har för stora ben" "jag är för kort" "jag är för lång" " jag kan inte detta" tänk istället "jag kan allt bara jag vill" "jag är jag och perfektionen i sig är när man inser det" ..

Hoppas att ni har haft en bra dag, det har jag haft..Godnatt med er och sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0