Cant stop thinking about you..

Isn´t that a little bit of fun? Jag känner iallafall så, på något konstigt och oförklarat sätt så kan jag inte sluta tänka på dig, det är liksom som att de dras dit på något sätt, jag har en konstig men en helt härlig känsla i hela kroppen, i magen.. Kan man tänka sig, trodde inte alls jag skulle kunna känna såhär igen, vare sig det betyder något eller inte så betyder det en sak? Både jag och ni vet nog vad det är..

Free like a bird ..

Det är helt konstigt, vare sig du skulle känna lika eller inte så är det en sån lättnad, jag vet inte du bara finns där i mina tankar runt omkring.. Vad hände där?




Från midsommar:)

Godnatt mina vänner nu ska jag sova, är oerhört trött efter en trevlig kväll hemma hos min farmor och farfar och sen Sissi :)



Ses imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0